sobota, 16 listopada 2013

De kotlety mielone z groszkiem :)

Zawsze powtarzam, że mogłabym być wegetarianką, gdyby nie kotlety schabowe, mielone, pasztet czy pieczeń domowa! czyli hmmm.. raczej nigdy, chociaż lubię i dania wegetariańskie to do mięsiwa mam stosunek zdecydowanie pożądliwy :) udało mi się oprzeć pokusom wegetariańskim nawet wtedy kiedy moja przyjaciółka przez parę dobrych lat jadła wyłącznie dania bezmięsne, próbowałam jej pysznego pasztetu z fasoli, kotletów sojowych i wariacji ryżowych. Nawet kiedy za czasów studenckich (przed wejściem Polski do UE) pojechaliśmy pod namioty do Włoch - każdy z wyżywieniem z Polski, ja zabrałam paczkę polskich kabanosów, ona serki i pieczywo chrupkie. Mam nawet fotkę, kiedy owego kabanosa wcinam nad kanałem Grande w Wenecji. Tyle wspomnień, dzisiaj o mielonych..

Fajnie jest tradycję czymś przełamać, zatem dziś mielone z groszkiem zielonym :)

przepis wieczorkiem :) na razie fotka :)

2 komentarze:

  1. Szkoda że u mnie w domu tylko ja lubię groszek bo chętnie bym zrobiła dla domowników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)

    Macie może jakiś pomysł na wigilijne danie? I chcielibyście podzielić się z innymi?
    Zapraszam do publikowania linków do potraw (oczywiście przekierowujących na waszą stronkę) na fanpagu fb: "Dania które muszą znaleźć się na Wigilijnym stole"

    https://www.facebook.com/daniaktoremuszaznalezcsienawigilijnymstole

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...