środa, 23 lipca 2014

Jagodzianki niczym w Augustowie !!

Chodziły za mną augustowskie jagodzianki - kto spędzał kiedykolwiek wakacje w Augustowie i jadł te pyszne bułeczki, ten potwierdzi  - że tam są najsmaczniejsze!
Niestety w Białymstoku próżno szukać bułeczek z jagodami takich "na bogato" nadzianych.
Zatem postanowiłam spróbować upiec domowe - fajny przepis znalazłam na blogu 
Kwestia smaku .Porcja na kilkanaście bułeczek, tylko zamiast lukru - wolałam cukier puder, żeby już nie zwiększać ilości "cukru w cukrze" w tym deserze ;)
Wyszły smaczne, z dużą ilością nadzienia :) 



Jagodowe lato

14 komentarzy:

  1. Ale dużo jagód. uwielbiam takie jagodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa pychotka! Chętnie bym zjadła taką bułeczkę :)
    Przepis dodaję do akcji
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byloby nam milo, gdybys zechcial go wpisac na Ptitchef.com, zeby mozna go bylo zaindeksowac.

    Ptitchef jest katalogiem, który pozycjonuje najlepsze kucharskie strony internetowe w sieci. Setki blogów juz sa na nim juz zapisane i korzystaja ze strony Ptitchef, zeby przedstawic swoje wlasne strony internetowe.

    Zeby zapisac sie na Ptitchef, wejdz na
    http://www.petitchef.pl/index.php?obj=myaccount_site&action=form

    lub na http://www.petitchef.pl i kliknij na « Dodaj swój blog-strone » w górnym pasku.

    Pozdrawiam

    Camelia
    Petitchef.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Dobrze że do ciebie trafiłam. Ja pochodzę z Augustowa więc jest mi niezmiernie miło :)
    Zaraz dołączę do Twoich znajomych i zapraszam też do mojego grona:)
    Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepysznie, ja niestety jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na samodzielne pieczenie jagodzianek, ale wszystko przede mną ;)
    maxrekl

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię jagodzianki, a te wyglądają bardzo kusząco :) dlasklepow

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają przepysznie :) pozdrawiam serdecznie!
    dwór

    OdpowiedzUsuń
  10. pozdrawiam ponownie i czekam na dalsze posty :) przeprowadzki

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam jagodzianki :) zwłaszcze wg Twojego przepisu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...